Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Атрохова Мілена"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії ТОВ «ЛА Фаріна»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Атрохова Мілена
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової стратегії для ТОВ «ЛА Фаріна» з метою підвищення її конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ЛА Фаріна»; 3. Маркетингова стратегія ТОВ «ЛА Фаріна». Мета даної кваліфікаційної роботи полягає в розробці комплексної маркетингової стратегії для ТОВ «ЛА Фаріна». Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «ЛА Фаріна» на ринку хлібобулочних виробів. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів формування маркетингової стратегії ТОВ «ЛА Фаріна» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. Методи дослідження включають аналіз наукової літератури та джерел інформації, маркетингові дослідження ринку та конкурентів, SWOT-аналіз, аналіз статистичних даних та прогнозування. Розробка ефективної маркетингової стратегії для ТОВ «ЛА Фаріна» має велике практичне значення, оскільки сприятиме підвищенню конкурентоспроможності компанії, зміцненню її позицій на ринку та забезпеченню стабільного росту в довгостроковій перспективі.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок