Перегляд за Автор "Антіпіна, О.О."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМісце дисципліни «Методи дослідження у сфері гостинності» у підготовці магістрів спеціальностей «Готельна і ресторанна справа»(2015) Дишкантюк, О.В.; Антіпіна, О.О.Підвищенню професійної компетенції майбутніх фахівців у сфері готельноресторанної справи сприяє пошук такого планування навчальних курсів для магістрів, при засвоєнні яких студенти матимуть інструмент для об’єктивної оцінки якості та харчової цінності продуктів харчування та продовольчої сировини.
- ДокументОрганізація самостійної роботи з дисципліни “Харчова хімія” з урахуванням професійного спрямування(2014) Антіпіна, О.О.«Харчова хімія» – інтегральна наука, у яку входять розділи окремих хімічних наук, нутріціологігії, фізіології харчування тощо. Вивчення основ харчової хімії має велике значення для практичної діяльності майбутніх фахівців з галузей харчової промисловості, а саме – для успішного удосконалення технологічних процесів, підвищення їх ефективності, створення нових технологій виробництва високоякісних, біологічно цінних продуктів харчу- вання. Для становлення обізнаного, творчо мислячого професіонала в першу чергу необхідно навчити студента самостійно працювати, вдумливо підходити до вирішення конкретних питань, постійно прагнути удосконалювати свої знання. Самостійна робота студента спрямована на формування саме таких навичок.
- ДокументОтримання геміцелюлоз з кавового шламу(2015) Антіпіна, О.О.Один з перспективних напрямів розвитку сучасних технологій продуктів харчування – виробництво функціональних оздоровчих продуктів. Особливий сенс має використання побічних продуктів переробки продовольчої сировини для вилучення цінних біологічно активних речовин, які можна застосувати для створення нових функціональних продуктів. Одним з перспективних джерел таких компонентів є відходи виробництва розчинної кави – кавовий шлам.
- ДокументІнноваційні підходи до складання завдань для індивідуальної роботи(2015) Антіпіна, О.О.Згідно із сучасними тенденціями навчання у вищій школі основою успішності є самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів. Інноваційним впровадженням у концепцію навчання є наголос на особисто-орієнтовану освіту. Навчальний процес при цьому набуває виду дослідження, пошуку, ділової гри, які становляться джерелом власного досліду.