Перегляд за Автор "Антонова, А. Р."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ
- ДокументВивчення досвіду підготовки та підвищення кваліфікації кадрів науково-педагогічних працівників у європейських університетах(2017) Антонова, А. Р.Педагогічна освіта є базовою для будь-якого фахівця, причетного до навчання, виховання, розвитку будь-якої людини, не тільки фахівця. Рівень педагогічної освіти визначає ефективність у вирішенні професійних завдань вихователя, викладача вищого навчального закладу. Підготовка та підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників розглядається у цьому контексті як важлива передумова, що забезпечує проведення модернізації освіти на основі осмислення національного і зарубіжного досвіду.
- ДокументОсобливості дістанційної форми навчання і засоби підтримки навчального процесу у період воєнного стану(2022) Антонова, А. Р.; Балтян, О. М.Авторами здійснено аналіз існуючих засобів підтримки навчального процесу у період необхідності застосування дистанційних форм навчання.
- ДокументОсобливості розробки чат-боту, як комп'ютерної програми на основі нейромереж та технологій машинного навчання(2022) Антонова, А. Р.; Галузинський, М. О.Авторами здійснено аналіз тлумачення поняття «чат-бот», існуючих ботів для месенджерів, і проблем, які такі комп’ютерні програми вирішують.
- ДокументРоль документирования в процессе разработки ИТ-проекта(2017) Строганцев, А. С.; Антонова, А. Р.
- ДокументСтворення алгоритму побудови маршруту проходу каменеприбиральної машини по полю(2022) Антонова, А. Р.; Мошко, А. В.У тезах розглянуто актуальність розробки алгоритму побудови маршруту машини, зроблено план роботи. Проаналізовано основні засоби для реалізації створеного алгоритму і напрямки ії розвитку.
- ДокументСучасні напрямки гейміфікаці в освіті(2021) Антонова, А. Р.статті розглянуто основні напрямки розвитку освітніх технологій і гейміфікації освіти та зроблено висновок, що впровадження ігрових елементів у процес навчання сприяє підвищенню пізнавальної активності здобувачів освіти, формуванню інтересу до знань, розвитку навчальної мотивації та ініціативи. Проаналізовано гейміфікація в освіті, як процесу поширення гри на різні сфери освіти, який дозволяє розглядати гру і як метод навчання і виховання.
- ДокументСучасні платформи для дистанційного навчання(2020) Антонова, А. Р.
- ДокументТеоретичне та експериментальне дослідження процесів в газорідинних сонячних колекторах-регенераторах альтернативних холодильних систем(2014) Антонова, А. Р.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.14.06 - Технічна теплофізика та промислова теплоенергетика. Дисертація присвячена розвитку наукових та інженерних основ створення багатофункціональних сонячних енергетичних систем (СЕС) з використанням методів випарного охолодження середовищ. Показано, що для СЕС в основних варіантах використання сонячних холодильних (СХС) і кондиционирующих систем (ССКП) найбільш перспективно включення випарних охолоджувачів до складу осушувально - випарних систем на основі тепловикористовуючого абсорбційного циклу з прямою (безпосередньою) регенерацією абсорбенту. Це дозволяє спростити конфігурацію сонячної системи шляхом усунення десорбера - регенератора, знизити енерговитрати і створити автономну сонячну багатофункціональну систему життєзабезпечення. Виконано теоретичне і експериментальне вивчення хвильових процесів при перебігу рідинних плівок по вертикальних і похилих поверхнях сонячних систем, включаючи питання товщини рідинної плівки, стійкості течії плівки рідини (як гравітаційного, так і при протиточному взаємодію в газовим потоком в робочому каналі СКг-ж). Виконано моделювання процесів спільного тепломассопереносу в процесі регенерації абсорбенту в сонячному колекторі - регенераторі. Розроблена СЕС вирішує завдання забезпечення параметрів комфортності в усьому розглянутому діапазоні параметрів зовнішнього повітря. Розроблена система прямої регенерації надає істотно менший шкідливий вплив на навколишнє середовище, призводить до меншого виснаження природних ресурсів та вносить менший внесок у глобальну зміну клімату