Перегляд за Автор "Ангелов, Г.В."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВиховання соціальної відповідальності - важливий чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця(2014) Ангелов, Г.В.; Кананихіна, О.М.; Соловей, А.О.Сучасні економічні, політичні, соціальні й культурні реалії, досвід багатьох країн світу переконують, що державний прогрес може бути забезпечений на підставі використання новітніх досягнень науки та техніки, підвищення рівня технологізації, але з дотриманням загальнолюдських гуманістичних цінностей та розвитком соціальної відповідальності громадян.
- ДокументОсобливості сучасної студентської адаптації української молоді(2015) Ангелов, Г.В.; Блохін, Л.Л.Поняття «адаптація» може також мати різне значення в залежності від того, біологічний або соціальний її аспекти розглядаються в конкретному дослідженні. Розглядаючи соціальний аспект адаптації, використовують поняття «соціальної адаптації». Цей термін почав широко використовуватися з середини 60-х років, однак при цьому розумівся різними авторами неоднаково.
- ДокументПро особливості формування соціальної відповідальності сучасного менеджера(2016) Ангелов, Г.В.; Кананихіна, О.М.; Соловей, А.О.В умовах глобалізації і відкритості ринків успіх бізнесу визначається не тільки здатністю знаходити оптимальні способи перетворення виробничих ресурсів на товари і послуги, але також участю компанії у вирішенні соціальних проблем.
- ДокументПро проблеми організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі(2009) Кананихіна, О.М.; Ангелов, Г.В.; Соловей, А.О.
- ДокументСамостійна робота студентів як чинник формування творчої активності(2016) Соловей, А.О.; Ангелов, Г.В.; Кананихіна, О.М.Самостійна робота студентів завжди відігравала важливу роль у формуванні творчої активності майбутнього фахівця і вона є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов’язкових навчальних завдань. До основних функцій самостійної роботи студентів можна віднести пізнавальну, самостійну, прогностичну, коригуючи та виховну.