Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Агеєва, І. М."

Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Альтернативні методи стратегічного планування виноробних підприємств
    (2017) Агеєва, І. М.; Агаркова, О. В.
    Для України, як для аграрнопромислової держави з перехідною економікою, важливе значення має харчова промисловість. Однією з динамічних у харчовій промисловості є виноробна галузь, у якій в останній час спостерігаються багатовекторні інтеграційні процеси та зростання конкурентної боротьби.
  • Документ
    Важливість навчально-методичного комплексу дисциплін в процесі акредитації освітніх програм
    (2020) Агеєва, І. М.; Дьяченко, Ю. В.; Коренман, Є. М.
  • Документ
    Вибір варіативної компоненти в навчальних планах підготовки студентів в умовах реалізації Закону «Про вищу освіту»
    (2020) Агеєва, І. М.; Дьяченко, Ю. В.; Коренман, Є. М.
  • Документ
    Використання on-line оцінювання знань здобувачів вищої освіти – інструмент підвищення якості освіти в умовах дистанційного навчання
    (2021) Агеєва, І. М.; Дьяченко, Ю. В.; Коренман, Є. М.
  • Документ
    Вплив інноваційної діяльности на стратегічний розвиток готельного господарства
    (2021) Агеєва, І. М.; Мельник, А. В.
  • Документ
    Впровадження стратегічного управління в туристичній галузі
    (2020) Агеєва, І. М.; Дьяченко, Ю. В.
    Туристична галузь будучи в принципі класичною і традиційною, передбачає реалізацію соціальної, економічної, екологічної, політичної, гуманітарної функцій із застосуванням сучасних досягнень технологій. Поряд з цим вона дуже чутлива до змін зовнішнього середовища. Саме тому особливу увагу в її розвитку необхідно приділяти стратегічному управлінню.
  • Документ
    Дослідження впливу макрофакторів на стратегічний розвиток підприємств
    (2016) Агеєва, І. М.
  • Документ
    Дослідження державного регулювання розвитку агропромислового виробництва України
    (2018) Агеєва, І. М.; Ринкова, А. А.
    Метою і завданням цього дослідження є розгляд цілей державного регулювання розвитку АПК України, аналіз адаптації сільського господарства до умов СОТ , виявлення основних проблем в сфері регулювання АПК з боку держави та формування ефективних стратегічних напрямів державної підтримки агропромислового виробництва.
  • Документ
    Дослідження конкурентних стратегій в системі стратегічного управління підприємств
    (2021) Агеєва, І. М.
  • Документ
    Дослідження підходів до формування стратегічних напрямів розвитку підприємств Південного регіону
    (2018) Агеєва, І. М.; Агаркова, О. В.
    В даній роботі було проведено дослідження підходів до формування стратегічних напрямів розвитку підприємств Південного регіону.
  • Документ
    Забезпечення якості навчання при вивченні дисциплін блоку «Стратегія»
    (2018) Агеєва, І. М.; Дьяченко, Ю. В.; Коренман, Є. М.
    Метою роботи є забезпечення якості навчання при вивченні дисциплін блоку «Стратегія».
  • Документ
    Менеджмент: теорія, практика і мистецтво управління
    (2024) Седікова, І. О.; Корсікова, Н. М.; Коренман, Є. М.; Седіков, Д. В.; Козак, К. Б.; Дьяченко, Ю. В.; Відоменко, І. О.; Савенко, І. І.; Агеєва, І. М.
    У навчальному посібнику розглянуто основні поняття і категорії менеджменту, сутність операційного менеджменту, теорії прийняття управлінських рішень. Досліджено питання щодо управління людським потенціалом (менеджменту персоналу, івент-менеджменту, психології управління, конфліктології, організації командної роботи) та управління розвитком підприємства (контролінгу, логістики, інвестування, бізнес-планування підприємств галузі, стратегії підприємства та обґрунтування стратегічних рішень). Навчальний посібник призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, широкого кола практикуючих фахівців у сфері менеджменту.
  • Документ
    Моніторинг країн світу за рівнями інноваційного розвитку
    (2018) Агеєва, І. М.; Тимчук, Ю. М.
    В період становлення ринкової економіки великого значення набуває процес активізації інноваційної діяльності. Як свідчить статистика багато підприємств не використовує інноваційні розробки через низку факторів, які стримують інноваційну діяльність, особливо під час фінансової кризи.
  • Документ
    Міжнародне правове регулювання якості вищої освіти в європейському освітньому просторі
    (2022) Агеєва, І. М.; Седіков, Д. В.
  • Документ
    Напрями удосконалення підготовки фахівців управлінських спеціальностей
    (2019) Агеєва, І. М.; Коренман, Є. М.; Дьяченко, Ю. В.
    Модернізація сучасної освіти в Україні потребує створення умов для розвитку потенціалу особистості та її самореалізації на ринку праці. Відповідно, головним завданням в підготовці спеціалістів з вищим ступенем освіти є забезпечення громадян країни такою освітою, яка б відповідала жорстким вимогам сучасності та постійно зростаючим потребам суспільства.
  • Документ
    Особливості дистанційного навчання при вивченні дисципліни «Стратегічний менеджмент»
    (2017) Агеєва, І. М.; Коренман, Є. М.; Дьяченко, Ю. В.
    Для створення електронного курсу дисципліни «Стратегічний менеджмент» для студентів, які навчаються за ОКР «Магістр» спеціальності 8.14010101 «Готельна і ресторанна справа» була використана система Moodle, яка є вільно поширюваною системою управління навчальним контентом і використовується багатьма навчальними закладами.
  • Документ
    Особливості підходів до впровадження стратегічного управління на переробних підприємствах
    (2020) Агеєва, І. М.
  • Документ
    Особливості регулювання стратегічного розвитку винороброї галузі України
    (2022) Агеєва, І. М.; Ніколюк, О. В.; Коренман, Є. М.
  • Документ
    Особливості розробки цінових стратегій на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Перша приватна броварня
    (2019) Агеєва, І. М.; Тимчук, Ю. М.
    Формування стратегії ціноутворення - один з найбільш значущих аспектів функціонування підприємства у ринковому середовищі. Стратегія ціноутворення являє собою обґрунтований вибір з кількох можливих варіантів ціни такого, який сприяв би найбільш ефективному вирішенню завдань, що стоять перед підприємством у поточному та довгостроковому періодах.
  • Документ
    Особливості стратегічного управління підприємствами туристичнної та готельної галузі Україні
    (2020) Агеєва, І. М.; Коренман, Є. М.
    Актуальність дослідження обумовлена тим, що парадигма стратегічного управління здатна збільшити шанси бізнесу на виживання, комерційні успіхи і стійкий розвиток. З плином часу змінюється лише формулювання питань стратегічного управління, ускладнюються завдання та підвищуються вимоги до відповідей.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок