Перегляд за Автор "Іванова Л.О."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРоль цифрового маркетингу у модернізації повоєнної економіки України(ОНТУ, 2023) Вовчанська О.М.; Іванова Л.О.В теперішній час розвиток світової економіки характеризується тим, що розвинені країни використовують сучасні моделі конкуренції, в яких все більшого значення набувають інформаційно-комунікаційні технології як стратегічний ресурс соціально-економічного розвитку. Новітні інформаційні, комунікаційні та цифрові технології є не тільки рушійною силою динамічного розвитку бізнесу, міжнародної торгівлі та глобальної економіки загалом, але й прискорюють взаємодію та зростаючу взаємозалежність окремих людей та суспільства в цілому. Цифровізація всіх аспектів сучасного життя суттєво вплинула на сферу людської діяльності. У нашій країні цей процес набуде особливого значення у післявоєнний період відновлення економіки. З початком другого десятиліття ХХІ ст. інформаційні технології продовжують розвиватися та вдосконалюватися, що робить перехід до цифрової економіки нагальною потребою сьогодення. Цифрова трансформація в промисловості, роздрібній торгівлі та державному секторі вже змінює життя всіх людей та бізнесу [2]. Водночас, впровадження новітніхтехнологій у бізнес-процеси компанії – це не лише впровадження новітнього обладнання та програмного забезпечення, а й фундаментальна трансформація: зміни в підходах до управління, корпоративної культури, зовнішніх комунікаціях, спрямовані на підвищення продуктивності кожного працівника і рівня задоволеності клієнтів, створення репутації підприємства як прогресивної і сучасної компанії.