Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Євтушок, О. В."

Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    PR-технології як інструмент ефективного просування
    (2021) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
  • Документ
    Агропродовольчий маркетинг в умовах глобальних викликів
    (2022) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Актуальні проблеми міжнародної комунікаційної політики фірм на ринках України
    (2021) Чабаров, В. О.; Євтушок, О. В.
  • Документ
    Бізнес-планування діяльності торговельних підприємств
    (2018) Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Мета розробки бізнес-плану - спланувати діяльність підприємства на найближчі та віддалені періоди відповідно до потреб ринку і можливостей отримання необхідних ресурсів.
  • Документ
    Внутрішній контроль формування і використання власного капіталу в системі управління розвитком підприємницької діяльності сільськогосподарського кооперативу
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Сьогодні в Україні назріла необхідність формування національної кооперативної концепції з метою формування інституційного, організаційного, інвестиційного та інноваційного забезпечення ефективного розвитку сільськогосподарських кооперативів. Характерною особливістю сільськогосподарських виробничих кооперативів, яка відрізняє їх від підприємств інших організаційних форм приватної власності є фінансове забезпечення діяльності кооперативу силами засновників шляхом формування власного капіталу у складі двох частин: неподільного і пайового капіталу. У зв’язку із цим, виникає завдання сформувати таку дієву систему економічного, зокрема внутрішньогосподарського контролю, яка б сприяла раціональному формуванню і використанню власного капіталу, матеріальних, трудових і фінансових ресурсів кооперативу. Однією із найважливіших складових внутрішньогосподарського контролю має стати внутрішній аудит, якому відводиться важлива роль в системі управління розвитком виробничого кооперативу. З огляду на актуальність означеної проблеми здійснене дослідження щодо формування власного капіталу сільськогосподарського виробничого кооперативу «Дружба» Саратського району Одеської області та доцільності впровадження внутрішнього контролю його використання.
  • Документ
    Дистанційна практика з елементами on-line навчання як інноваційна форма практичної підготовки маркетологів
    (2022) Євтушок, О. В.; Бахчиванжи, Л. А.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Діджиталізація збуту та диверсифікація каналів реалізації продукції малих суб’єктів господарювання аграрного сектора
    (2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Формування і розвиток ринкової економіки та відродження підприємництва в аграрному секторі історично співпали з визнанням сільського господарства пріоритетною галуззю в Україні. Основною проблемою підприємницького аграрного сектора стає не стільки організаційна сторона виробництва продукції, а питання здійснення її збуту та пов’язані з цим аспекти: цінова, товарно-збутова, рекламна політика.
  • Документ
    Забезпечення ефективності самостійної роботи студентів
    (2019) Євтушок, О. В.; Бахчиванжи, Л. А.; Значек, Р. Р.
    Самостійна робота студентів відіграє важливу роль у навчальному процесі. Детальне її вивчення дозволить домогтися підвищення ефективності підготовки фахівців, дасть можливість викладачам більш успішно її організовувати в умовах навчального процесу.
  • Документ
    Капітальні вкладення та їх роль у розвитку малого і середнього аграрного підприємництва
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Перехід на ринкові умови господарювання в аграрному секторі економіки виступив каталізатором розвитку аграрного підприємництва. Однак тривале реформування аграрного сектора економіки України породило цілу низку економічних і фінансових проблем, з якими стикаються в своїй діяльності малі і середні аграрні підприємства.
  • Документ
    Маркетингова стратегія розвитку суб’єктів малого підприємництва в аграрному секторі
    (2018) Євтушок, О. В.; Ліпова, О. Л.
    Маркетингова стратегія розвитку аграрного підприємства означає розробку системи довгострокових цілей щодо збільшення ринкової частки або розширення можливостей реалізації продукції основної діяльності на ринку та найбільш ефективних шляхів досягнення цих цілей.
  • Документ
    Мотивація праці персоналу в системі маркетингового менеджменту аграрних підприємств
    (2021) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Навчальна практика як складова забепечення якості вищої освіти
    (2021) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Оптимальна модель вищої освіти в Україні в умовах глобалізації ринку освітніх послуг
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
    (2020) Мунтян, І. В.; Євтушок, О. В.; Донець, О. Я.
    Сучасні тенденції змін і трендів в рекламній індустрії обумовлені стрімкими трансформаціями у політичному, соціально-економічному житті українського соціуму. Проведено дослідження рекламно-комунікаційного ринку України за період 2013–2020 рр., розглянуто гострі проблеми ринку реклами.
  • Документ
    Перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні
    (2021) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
    Маркетингова діяльність на туристичному ринку реалізується за рахунок комплексу методів та інструментів, які передбачають дослідження потреб та переваг цільових груп з метою подальшої розробки релевантного туристичного продукту та здійснення комунікаційного впливу на думки споживачів. Актуальність дослідження управління маркетинговою діяльністю в туризмі зумовлена складністю і невирішеністю ряду проблем. В роботі запропоновано чотири практичні інструменти, які допоможуть скласти стратегічний маркетинговий план щодо просування туристичної пропозиції та досягти поставлених цілей по збільшенню доходів до 2022 року.
  • Документ
    Позиціонування нового продукту для здорового харчування на споживчий ринок України
    (2017) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.; Кручек, О. А.; Євтушок, О. В.; Черевата, Т. М.; Значек, Р. Р.
    Основною метою досліджень було проведення маркетингових досліджень відношення споживачів до нових продуктів, визначення якім рівнем знань володіє потенційний споживач та на основі отриманих даних запропонувати шляхи формування системи позиціонування нових продуктів для здорового харчування.
  • Документ
    Розвиток маркетингового середовища аграрних підприємств
    (2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    В аграрному секторі України впровадження концепції маркетингу не набуло системного характеру, що обумовлює необхідність і актуальність глибоких теоретичних досліджень та науково-методичного обґрунтування, а ефективність менеджменту аграрних підприємств в значній мірі залежить від стану і розвитку маркетингового середовища.
  • Документ
    Розвиток маркетингового середовища аграрних підприємств
    (2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    В аграрному секторі України впровадження концепції маркетингу не набуло системного характеру, що обумовлює необхідність і актуальність глибоких теоретичних досліджень та науково-методичного обґрунтування, а ефективність менеджменту аграрних підприємств в значній мірі залежить від стану і розвитку маркетингового середовища. В умовах існуючої на ринку активної конкуренції за споживача успішна підприємницька діяльність можлива лише за умови комплексного використання всіх маркетингових заходів в їх оптимальному співвідношенні.
  • Документ
    Стан та перспективи інноваційного розвитку підприємств агропромислового сектора: стратегічний аспект
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
  • Документ
    Таргетингова реклама, як спосіб просування в соціальних мережах
    (2020) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
    Ефективне спілкування необхідне для створення та підтримки добрих взаємовідносин компанії з її споживачами. Саме це дозволить інформувати, переконувати та нагадувати споживачам про свій товар, підтримувати його попит/збут, створювати імідж фірми.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок