Том 9 № 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Том 9 № 3 за Автор "О. М. Голодонюк, В. О. Бузинський"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО КОНЬЯЧНОГО ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ КРИЗИ(2017) О. М. Голодонюк, В. О. БузинськийПроаналізовано маркетингові підходи дослідження ринку при розробці та впровадженні това-ру, досліджено ринок алкогольних напоїв на прикладі коньяку, проаналізовано мікро- та макросередо-вище ПрАТ «Одесавинпром», проведено аналіз конкурентного середовища ПрАТ «Одесавинпром»,проведено портфельний аналіз стратегічних зон господарювання ПрАТ «Одесавинпром», розробленосистему маркетингових стратегій для ПрАТ «Одесавинпром», розраховано ефективність впливу за-пропонованих заходів на основні показники діяльності підприємства.