Методи підвищення конкурентоспроможності підприємств виноградно-виноробної галузі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Однією з форм підвищення конкурентоспроможності виноградарства і виноробства та вдосконалення всього відтворювального процесу на ринку вина є інтеграція суб'єктів ринку.
Опис
Каламан О. Б. Методи підвищення конкурентоспроможності підприємств виноградно-виноробної галузі / О. Б. Каламан, Д. В. Мандрикін // Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку XXI ст. : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 12–13 жовт. 2017 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки та менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна ; наук. ред. О. Б. Каламан. – Одеса, 2017. – С. 90–92.
Ключові слова
підвищення конкурентоспроможності, конкурентоспроможність підприємств, виноградно-виноробна галузь
Бібліографічний опис