Том 10 № 3

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 12
  • Документ
    FORMATION OF THE MODEL OF THE PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIPS AS AN INSTRUMENT FOR REGULATION OF THE SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT OF AGRICULTURAL SECTOR
    (2018) O. Nikoliuk
    In the article the author's model of public-private partnership, which was developed based on its keyprinciples and functions of the subjects of state-agricultural partnership in the agrarian sphere has been proposed. The factors that affect the efficiency of formation and development of the public-private partnershipsplay a key role in restoring agricultural production. The author states that the task of further reducing administrative barriers as one of the key factors in the development of agrarian production remains relevant. Today, from the side of the state, the formation and effective development of partnerships with agrarian business is determined by a number of contradictions and obstacles on the path to modernization of the agrariansector, which must be eliminated with the help of the proposed models of public-private partnership.
  • Документ
    ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЗЕРНОВИХ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИХ КООПЕРАТИВІВ В УКРАЇНІ
    (2018) О. В. Нікішина
    У статті досліджено проблемні аспекти дії формальних інститутів у сфері зернової кооперації,визначено причини їх інституційної неспроможності в українських реаліях. Доведено необхідність зміниметодологічного підходу до формування програмних документів для реалізації потужного потенціалукооперації індивідуальних зернових господарств. Обґрунтовано сутність інтеграційного підходу, якийакцентує увагу на становленні й розвитку ефективних форм взаємодій між кооперативами, інституціями,ринковими суб’єктами на засадах узгодження їх економічних інтересів для досягнення цільового орієн-тиру. Держава шляхом використання селективних заходів ініціює створення і підтримку цільового лан-цюга доданої вартості, здатного об’єднати учасників процесу відтворення стратегічних видів зерновихкультур. Обґрунтовано головні етапи, умови взаємодій учасників та очікувані ефекти програми розвиткузернових багатофункціональних кооперативів в Україні. Підкреслено можливість їх відтворювальногорозвитку без державної підтримки за умови формування злагодженої системи інтеграційних взаємодійміж кооперативами та учасниками процесу відтворення.
  • Документ
    ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
    (2018) В. І. Колесник, С. Ю. Вігуржинська
    В статті розглянуто проблеми теорії та практики мотивації персоналу на підприємствах харчо-вої промисловості. Визначаються проблеми сьогодення, що пов’язані з науково-практичною інтерпре-тацією сутності мотивації, з впливом галузевої специфіки на професійну підготовку управлінців, а та-кож із функціонуванням та ефективністю системи мотивації персоналу на підприємствах харчовоїпромисловості. Окреслюються шляхи подолання вказаних проблем. Запропоновано системний підхіддо підвищення ефективності управління мотивацією персоналу, який полягає в професійній реалізаціїмотиваційної функції менеджменту, спираючись на спеціальні принципи, на інтеграцію мотиваційноїфункції з іншими функціями менеджменту та наступному послідовному застосуванні в якості інструме-нтів реалізації функціональних можливостей мотивації – методів менеджменту. Обґрунтовано необ-хідність професіоналізації управлінської праці в площині практичної реалізації потенціалу мотивації якфункції менеджменту.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ ПЕРЕДУМОВ ЕКСПОРТНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
    (2018) О. П. Ощепков, О. С. Магденко
    В статті розглядаються питання розвитку підприємств агропродовольчого комплексу, та ви-значення передумов розробки експортної стратегії подальшого їх розвитку. На підставі дослідженнярізних понять і підходів до формування стратегій розвитку, авторами надано власна трактовка до пе-редумов формування експортної стратегії. Це виділення ресурсної стратегії, техніко-технологічної тасоціально-економічної стратегій, які відображають розвиток підприємства як складної соціально-економічної системи.Стратегія – це сукупність форм, методів і способів організації довгострокових напрямів діяль-ності з реалізації мети або місії підприємства. В процесі розробки стратегії важливо враховувативплив зовнішніх і внутрішніх факторів, неврахування яких може привести до ризику втрати значнихресурсів. Тому значна увага має приділятися таким аспектам, як: хто буде реалізовувати експортнустратегію та рівень його компетенції, ступінь державної підтримки підприємств в частині отриманняінвестицій та впровадження інновацій, здатність підприємств забезпечувати конкурентні переваги зарахунок якості та безпеки експортної продукції.
  • Документ
    АНАЛІЗ КЛАСИФІКАЦІЙ ІННОВАЦІЙ ЗА РІВНЕМ НОВИЗНИ
    (2018) О. В. Коліщук
    У статті розглянуті види класифікацій інновацій в залежності від рівня новизни. Проаналізованоосновні підходи класифікації інновацій вітчизняними і зарубіжними дослідниками. Зокрема, розглянутокласифікації інновацій за роллю в реалізації цілей, за значенням для реального напрямку діяльності,за інтенсивністю інноваційних змін, за рівнем об'єктивного сприйняття, за причинами виникнення, зарівнем новизни, за інноваційним потенціалом, за новизною місця впровадження та за характером досвого попередника. Визначено основні чинники, які лягли в основу згаданих класифікацій, аргументо-ваний висновок, що в основі перерахованих видів класифікацій знаходиться модель класифікації, за-пропонована німецьким вченим Г. Меншем, яка є найбільш об'єктивною і уніфікованою і дозволяє ви-користовувати її на всіх етапах життєвого циклу інновацій з метою прискорення процесу визначеннярівнів інновацій в залежності від їх новизни і можливості практичного втілення. Вперше надано єдинийпідхід поєднання більше десятка існуючих класифікацій інновацій в основі яких є підхід запропонова-ний Г. Меншем. Використання єдиного підходу щодо класифікації інновацій за рівнем новизни маєпрактичне значення з метою пришвидшення класифікації інновацій для прийняття оперативних управ-лінських рішень. В статті надано єдину класифікацію інновацій, що дає можливість класифікувати ін-новації за рівнем новизни, за видом об’єкта, за місцем в системі підприємства, за змістом діяльності,за причинами виникнення, за географічним чинником, за частотою застосування, за напрямом реалі-зації, за формою, за рівнем планування, за суб’єктом створення, за швидкістю поширення, за масові-стю використання, за результативністю, за характером задоволення потреб споживачів та за призна-ченням інновацій.