Збірник наукових праць молодих учених, аспірантів та студентів (Collection of scientific papers of young scientists, postgraduates and students)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 975
  • Документ
    Концепція розвитку туристичної дестинації Коблево
    (2023) Паскар П. Ю.
    Миколаївська область має багату природну та культурну спадщину, в ній добре збереглися багато старовинних будівель та історичних пам’яток. Однак, незважаючи на її величезні природні, історико-культурні та соціально-економічні ресурси, пляжний відпочинок на курорті Коблево все ще залишається найпопулярнішим видом туризму. Коблево – невелике курортне селище, яке знаходиться на березі Чорного моря, майже на кордоні Миколаївської та Одеської областей. На курорті розташовано близько 60 пансіонатів і баз відпочинку з різним ступенем зручностей – це понад 170 варіантів житла .
  • Документ
    Втрати вітчизняного туризму від війни України з Росією
    (2023) Павлюк Р. Р.
    З початком повномасштабного вторгнення росії в Україну туристична галузь опинилась у найгіршому становищі за всю історію розвитку українського туризму. За цей період було зафіксовано понад 420 злочинів проти української культурної спадщини і ця кількість нажаль зростає, оскільки воєнний конфлікт триває. Знищується як історична так і природна спадщина. Серед пошкоджених об’єктів: 128 об’єктів нерухомої культурної спадщини, які мають офіційний статус пам’яток; 147 культових споруд (50 з них перебувають на обліку як пам’ятки історії, архітектури та містобудування або цінні історичні споруди); 136 належать до християнських громад (125 – православні, 10 – протестантські, 2 – католицькі), 4 – до ісламських, 6 – до єврейських; 46 меморіальних пам’ятників на честь історичних осіб та подій ХІХ – початку ХХІ ст.; 33 музеї та заповідники; 59 культурних центрів, театрів і кінотеатрів; 40 бібліотек.
  • Документ
    Концепції розвитку гастрономічного туризму в Україні
    (2023) Ніколова О. М.
    Гастрономічний туризм в Україні досить молода та перспективна галузь, але з вагомою кількістю недоліків. Цей вид туризму необхідно забезпечити фінансуванням, якщо не з боку держави, то за допомогою зарубіжних інвестицій. Щоб реалізувати такий проєкт, необхідно належним чином прорекламувати український гастротуризм на міжнародному ринку. Також необхідно зайнятися кадровою проблемою, адже велика кількість працівників сфери обслуговування не володіють іноземними мовами, що стає бар’єром для іноземних туристів. Ситуація в Україні на сьогоднішній день ще більше загальмувала розвиток туризму і навіть припинала його існування у деяких регіонах. Для того, щоб компенсувати ці втрати, необхідно працювати та розвивати туризм в областях де це можливо, підтримувати вже існуючі види та розробляти нові, ще непопулярні на території нашої держави.
  • Документ
    Дестинація як важлива складова регіонального розвитку туризму
    (2023) Кобринчук Д. І.
    Особливе місце при розробці планів розвитку регіональних туристичних дестинацій повинно займати застосування програмно-цільового методу управління, який орієнтований на досягнення кінцевого результату в логіці поетапної дії: формування цілей, розробку адекватної виконуючої програми та реалізації управляючої програми. Типи дестинацій класифікують за різними ознаками — за масштабом: туристський регіон, країна, адміністративно-територіальна одиниця країни, туристичний об’єкт; — за видом туризму: екологічна, сільська, зелена, пізнавальна, освітня, культурологічна, воєнна тощо.
  • Документ
    Розробка та просування авторського винного туру до Петропавльвської ОТГ на засадах сталого розвитку
    (2023) Ігнатенко Т. С.
    Розробка винного туру передбачає організацію екскурсій до місцевих виноробень, що дозволить відвідувачам познайомитись з процесом виробництва вина та зразками місцевих сортів винограду. Для забезпечення сталого розвитку туризму в регіоні необхідно враховувати та дотримуватись принципів екологічної стійкості, зокрема, зменшення впливу на навколишнє середовище. Для забезпечення якості винного туру необхідно встановити високі стандарти обслуговування, забезпечити професійний рівень гідів та організаторів туру. Організація різноманітних заходів та розваг, таких як дегустації вин та національної кухні, концерти місцевих виконавців та інші заходи, допоможуть зробити відвідування регіону більш цікавим та розважальним. Успіх проєкту залежатиме від комплексного підходу до розробки та просування винного туру, зокрема, від розробки відповідного іміджу та брендингу, побудови ефективної системи продажу туру та його просування в соціальних мережах та на інших медіа-платформах.