123 - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 123 - Комп'ютерна iнженерiя за Ключові слова "Blender"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроектування та розробка гри жанру «3D-платформер»(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Рогожкіна КаринаДипломна робота присвячена розробці гри жанру «3D-платформер». В першому розділі розглянуто сучасні аналоги, досліджено історію жанру та проведено порівняння характерних рис ігор жанру «3Dплатформер». Виявлено їх переваги та недоліки. В другому розділі представлена проектна документація: концептуальний та дизайнерський документи. Детально описано механіки та особливості гри. В третьому розділі описано процес створення тривимірної графіки розробки демонстраційних рівнів та основних скриптів гри.
- ДокументСтворення анімованого 3D-персонажу з використанням технології Motion Capture(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Марін МаксимДипломна робота присвячена створенню анімованого 3D персонажа в середовищі Blender з використанням сучасних технологій, таких як Motion Capture і новому програмному забезпеченню на основі штучного інтелекту. Метою роботи є розробка ефективного і реалістичного підходу до створення анімації персонажа, який максимально передаватиме природні рухи та поведінку. У ході дослідження будуть розглянуті основи моделювання та ріггінгу персонажа в Blender, а також методи захоплення рухів у Rokoko Studio (Motion Capture) для отримання реалістичної анімації. Проведений аналіз різних технік та інструментів, доступних в Blender, пов'язаних з Motion Capture, і вибрано найбільш підходящий підхід для даної роботи. Особлива увага приділена використанню штучного інтелекту для покращення якості анімації. Досліджені методи використання машинного навчання та алгоритмів генерації рухів, щоб створити плавні та природні анімаційні послідовності для персонажа. Результати роботи представлені у вигляді розробленої анімації 3D персонажа, заснованої на даних Motion Capture та оброблених за допомогою штучного інтелекту. Проведені порівняльні аналізи існуючих підходів та оцінено досягнуті результати в контексті реалізму та якості анімації. Дипломна робота має практичне значення для різних галузей, включаючи розважальну індустрію, розробку ігор, анімацію та віртуальну реальність.
- ДокументСтворення анімованої заставки за мотивами румунських казок(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Драченко АнгелінаКваліфікаційний проект на тему ""Створення анімованої заставки за мотивами румунських казок"" має на меті розробити анімаційну заставку, яка базується на румунських казках, міфах та легендах. У процесі розробки заставки будуть використані сучасні технології та програмне забезпечення для створення високоякісної анімації. У другому розділі будуть досліджені сучасні технології та програмне забезпечення для створення високоякісної анімації. Зокрема, будуть розглянуті програми для створення 2D та 3D анімації, їх переваги та недоліки. Будуть розглянуті різні методи створення анімації, такі як ручне малювання та комп'ютерне моделювання. У третьому розділі буде описано процес створення анімаційної заставки на основі розробленої концепції та використання обраної технології. Будуть описані етапи створення анімації, від створення скетчів та концептуального дизайну до остаточного рендерингу та пост-продакшну. Четвертий розділ обґрунтовуватиме економічну вигоду. Також буде оцінена рентабельність проекту та можливості його монетизації. У п'ятому розділі будуть розглянуті питання забезпечення безпеки праці під час створення анімаційної заставки, включаючи охорону здоров'я працівників, заходи з попередження нещасних випадків та захист від шкідливих впливів. У результаті розробки проекту буде створена високоякісна анімаційна заставка.